REVIEW: The Body Shop 4 Steps Smokey Eyes

Monday, May 05, 2014


Helloo~ Back with make-up review! Yay! This time I want to share about The Body Shop 4 Steps Smokey Eyes, from Cosmekita.com :D

Have I told you before that I adore smokey looks after ulzzang makeup? I was too excited to try this palette! Thankyou Cosmekita


It has medium black simple packaging, comes with two brushes: angled and flat.
Also there's mirror in it, make it more comfortable to carry on everywhere and anytime :)


Look at these beautiful colors!
Every colors has it shimmers, but when applied to skin, the shimmer is not too obvious, so let's conclude that this palette is semi matte and semi shimmering LOLOL~

With 4 gradation colors, we can easily make browny smokey looks! Can be both sexy and cute also :D


Look at the two cute tiny little brushes! Adorable! They have soft hair :p


Swatches on fingers and hand. Love how it pigmented in my skin! And of course, TBS eyeshadow never leaves any fall outs too much~




Swatch on eyes, make it very simple and quick for last party ^^
How do you think? I don't use any eye primer/base, still the colors standout~




Judging time!

What I Like:
♥ Pigmented colors
♥ 4 beautiful gradation browny colors
♥ Travel friendly
♥ Against ANIMAL tester!!!! (thats why i adore TBS products)
♥ Comes with soft brushes
♥ Don't leaves much fall outs

What I Dislike:
* Oldies packaging LOL


Thanks for reading my review, dear! This is my FOTD using this palette. Love ya~



33 comments

  1. Aw aw si cantikkk, lama gak lihat selcamu Git ^0^
    cantik deh ^_^

    ReplyDelete
  2. Bagus untuk sehari-hari
    Thanks for sharing
    Im Piccha

    ReplyDelete
  3. aaa bagus banget warna warnanya *q*
    btw kamu bagus deh makeup smokey eye gitu,
    cantiiikkk ^^

    ☆itsbella.com☆

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaaa warnanya natural :D
      makasi cantik!!

      Delete
  4. Aww, such a cute product! You look so, so beautiful dear! *O*

    ❤ ✿ NEW POST ✿ ❤
    Rinako

    ReplyDelete
  5. nice review... =)
    iyah ya, sayang packagingnya ngga cute..

    ReplyDelete
  6. Git.. kamu sekilas mirip penyanyi avril.. tau kan? Ya alloh yg dapet goodie bag dari cosmekita, bagus2 ya isi nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa si kak? wkakwakw :p
      aku ngefans sama doi loh LOL

      Delete
  7. cakepp >.< hihi.. anyway pengen kuas kecil gitu ga dijual terpisah sih ya.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. makasiii jesss :*
      hmmm, ada ga yah, blm perna liat sih di TBS konter hehehe

      Delete
  8. Oh very beautiful palette! Has a nice packaging"
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  9. Bgus matanya… ting ting *kedip kedip*

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa si ce, itu jelek mnrutku, ga sebagus kalian blendingnya haha

      Delete
  10. cakeeep banget ce <3 aq ud nyoba di counter emg jempolan ni tbs <3

    ReplyDelete
  11. Ah I also love this palette.. I got mine in smoky plum

    The Body Shop 4 Step Eye Palette Review

    Salam Kenal yah

    Jean Milka

    ReplyDelete
  12. gitaaa aku naksir kamuuu XDD wkwkwk
    cantikkk <3

    ReplyDelete
  13. lama ga mantengin blog cc, cuma bisa buka dr email
    cc cantik :3
    btw, itu rambut baru ya ci?? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. uda lama din, heheeh
      makasi ya cantikkk :*

      Delete
  14. warnanya ajib pigmented banget.
    fotdnya selalu cantik deh, sini tak cipokin biar aku ketularan cantiknya cece XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu juga canciiikk hahaha
      makasi sayang :D

      Delete
  15. bagus ya warnanya.. cocok banget buat smokey eyes :3

    ReplyDelete
  16. Aiihhh bagusnyaa.. Naksir ini dari dulu T__T Nice post ^^

    jessicaarifin.blogspot.com

    ReplyDelete

thanks for reading and drop some comments,
i read every words that you gave and check back my blog because i love to reply for you as soon as possible! :) ♥

xoxo,
rhea

Latest Instagrams

© ms.rhea's. Design by Fearne.